неделя, 1 юни 2014 г.

Светослав Малинов: Печелил съм и съм губил избори. Също и Кунева

"Направихме кампания за двама евродепутати, въпреки че внушенията, че нямаме никакъв шанс, разколебаха мнозина. Ние винаги сме били за преференция. Когато тя се появи, нашата листа вече бе подредена. Най-важното е, че оставаме заедно. Не бива политиците да имат лични чувства - зад мен и Кунева стоят избиратели. Аз съм печелил и губил, също и Кунева". Това заяви избраният за евродепутат от листата на Реформаторския блок Светослав Малинов в предаването "Лице в лице" по bTV. Той бил убеден, че преференциалният избор няма да разбие Реформаторския блок.
"Цялата история около „Южен поток" ще завърши с тежки заеми - сигурен е той. - Има ли човек у нас да не знае, че няма безплатен обяд. Затова е битката това правителство да остане - да си довърши ангажиментите към „Газпром".
В момента България е изключително ниска точка на доверие в Европа".
"Всички в дясното трябва да се борим за предсрочни избори. Компромис с идеите си няма да правим, но после ще мислим с кого можем да се коалираме в парламента. Наесен трябва да има правителство с участието на Реформаторския блок в него", заключи Малинов.
"24 часа"

Няма коментари:

Публикуване на коментар