понеделник, 15 януари 2024 г.

ОБЩИНСКИЯТ СЪВЕТНИК АРХ. НАДЕЖДА ПАМПОРОВА С ПРИЕМНА ЗА ГРАЖДАНИ

От днес, 15 януари всеки понеделник Общинснкият съвет от Добрич арх. НАДЕЖДА ПАМПОРОВА открива приемна за граждани.

Изминалата седмица беше наситено продължение на амбициозно започналия ми мандат като общински съветник. Обещала съм си много работа по обществени каузи, начертала съм си план за действие и започнах още през ноември, споделя за медиите арх. Пампорова.
Началото на новата година, от своя страна, е добро време за проучване и търсене на решения по въпроси дълго обсъждани с граждани по време на предизборната кампания.
Доволна съм. Ежедневието ми се изпълни със срещи с будни и така смислени хора! Към списъка от важни според мен проекти се прибавят още, важни за други хора теми, раждат се нови идеи.
Във връзка с видимото търсене на подкрепа и съдействие взимам решение да определя приемен час за граждани. Така и без предварително договорена среща всеки ще може да сподели с мен своите мисли. И още нещо. Всяка седмица ще каня мои колеги общински съветници в съвместно посрещане на граждани, допълва Надежда Пампорова.
Арх. НАДЕЖДА ПАМПОРОВА е и председател на ПК „КУЛТУРА, ВЕРОИЗПОВЕДАНИЯ И ЕТНИЧЕСКИ ВЪПРОСИ” в Общинския съвет.
Денят е понеделник.
Часът – 17.00 до 18:30 часа.
Мястото – споделен офис на ул. Йордан Йовков, №2

Няма коментари:

Публикуване на коментар